Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Terapi air kencing

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Terapi air kencing

Ramai orang akan menjauhkan diri dari bahkan menimbang ini, tetapi terapi air kencing menjadi pengetahuan umum di India. Air kencing adalah air yang hanya mengandungi garam mineral, hormon dan urea sisa kimia, yang dibentuk oleh pecahan sebatian nitrogen. Ia bertindak sebagai emolien yang, memerangkap air dalam kulit dan digunakan secara luaran; ia dikatakan keadaan kulit yang jelas seperti ekzema.

Pada masa lalu, penurap bata yang digunakan untuk membuang air kecil di tangan mereka untuk mencegah dermatitis, dan ibu-ibu yang digunakan untuk mengelap wajah bayi mereka dengan lampin yang basah untuk membawa mekar untuk kulit mereka. Salutan digunakan untuk merawat demam dan sakit belakang. Cadar sejuk dibalut seluruh badan anda, diikuti dengan lembaran yang kering dan akhirnya selimut hangat. Mereka dibiarkan di tempat sehingga kunci dalam berkeadaan kering, selepas itu anda span badan anda dengan air suam-suam kuku dan menara diri anda kering.

Pengapungan adalah satu bentuk kekurangan deria yang melibatkan keadaan tertiarap menaik dalam gelap, tangki tertutup air suam banyak masin untuk tempoh diukur masa. Ia bertujuan untuk menjadi sangat santai dan boleh menyebabkan keadaan hampir seperti berkhayal dalam fikiran anda atau bahkan tidur nyenyak. Terdapat bukti biokimia bahawa apabila anda melibatkan diri dalam air mineral, terdapat peningkatan yang ketara dalam pengeluaran hormon anti radang dikenali sebagai endorfin, yang sakit mudah.

Penyelidikan mengatakan bahawa lapan puluh lapan peratus orang dengan tuntutan artritis degeneratif telah dibantu oleh rawatan spa. Minum air spa boleh meringankan satu usus dan membantu sembelit. Bernafas mengukus air spa boleh membersihkan sinus, dan satu kajian telah mendapati bahawa apabila kanak-kanak yang menghidap asma mempunyai terapi spa, bilangan hari mereka terpaksa mengambil kira sekolah kerana sakit telah dikurangkan dengan ketara.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar