Natural Health - Dua Sebab Anda mungkin perlu menukar Pemikiran Anda

Natural Health - Dua Sebab Anda mungkin perlu menukar Pemikiran Anda

Apakah definisi anda kesihatan semula jadi? Adakah ia satu penyusunan laporan ujian pelbagai doktor bahawa segala-galanya adalah dalam lingkungan 'baik'? Atau adakah ini bermakna anda tidur dengan baik, bahawa anda mempunyai tenaga yang baik sepanjang hari, bahawa anda tidak mendapat mudah jengkel? Walaupun anda boleh mencari lebih, anda adalah kandungan pada dasarnya cukup dengan banyak anda.

Yang anda lebih suka?

Terlalu banyak penekanan diletakkan pada laporan perubatan tunggal dan bukan gambar anda secara keseluruhan. Dan banyak ujian perubatan boleh menjadi tidak lengkap atau tidak boleh dipercayai. Mengambil mamogram sebagai contoh. Mereka umumnya dianggap hanya menjadi 30% berkesan.

Takrif kesihatan semulajadi boleh menjadi 'kesihatan yang baik yang tepat kelahiran semula jadi anda. Dalam erti kata lain, anda dilahirkan dengan kesihatan yang baik. Ia adalah apa yang berlaku selepas itu punca masalah.

Adakah anda perlu mengubah pemikiran anda tentang apa yang kesihatan semula jadi bermakna untuk anda?

Masalah kesihatan timbul daripada dua masalah asas.

Tamadun telah mengajar manusia untuk memberi tumpuan kepada bahagian logik otak setakat mengabaikan sisi naluri.
Setiap hari, manusia dihujani dengan pengiklanan yang mahu menjual sesuatu. Pandai taktik digunakan untuk memberi gambaran yang salah secara sah. Mengambil kira daya terhad diberikan kepada produk yang berkualiti.
Ini adalah penyakit dalam masyarakat semasa di mana dolar adalah raja.

Penting walaupun fikiran logik, ia perlu berada dalam keseimbangan dengan fikiran naluri. Kedua-duanya diperlukan untuk berada di dalam keseimbangan semula jadi yang sempurna, dan sebagainya kesihatan.

Jika orang masih mengekalkan keseimbangan logik dan gerak hati, semua orang naluri akan dapat memotong melalui ketidaktepatan dan melihat apa yang baik untuk mereka.

Walaupun setiap orang adalah berbeza, terdapat beberapa kebenaran asas tentang apa yang universal sihat. Perkara seperti diet, senaman, bersantai, berada di udara segar.

Walau bagaimanapun, berapa ramai orang yang benar-benar membawa mereka serius? Anda hanya perlu melihat peningkatan jumlah kedai makanan segera menyedari bahawa beberapa orang yang benar-benar mengawal diet mereka.

Iklan masalah mereka dalam, lulls mereka ke dalam perasaan keselamatan palsu. Mereka tidak dapat memotong kata-kata bijak dan gambar-gambar cantik, untuk melihat ia untuk apa yang sebenarnya.

Semua orang lain melakukannya, jadi ia mesti menjadi halus.

Apabila anda mula untuk membangunkan sebelah naluri anda, anda secara beransur-ansur akan dapat melihat apa yang paling bermanfaat untuk anda. Anda tidak akan begitu mudah terpengaruh dengan pendapat popular atau pengiklanan. Ia bukan bahawa orang lain adalah semestinya salah. Anda hanya perlu untuk dapat mengetahui apabila sesuatu yang betul atau salah untuk anda, secara peribadi.

Anda akan mempunyai keyakinan dan keupayaan untuk mengatakan 'tidak' apabila ia tidak merasa benar, dan 'ya' apabila ia berlaku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar