Perlukan Bantuan batu karang? Cuba Pemulihan Semulajadi Yang Larutkan Kalsium

Perlukan Bantuan batu karang? Cuba Pemulihan Semulajadi Yang Larutkan Kalsium

Adakah anda sedang mencari bantuan batu karang? Secara khusus, batu kalsium buah pinggang? Ramai pesakit dengan penyakit biasa ini mempunyai masa yang sukar lulus mereka jika batu-batu yang lebih besar daripada 5 mm.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa ubat semula jadi yang bekerja khusus untuk membubarkan dan lulus batu kalsium. Jadi, jika 'minum air' tidak berfungsi, anda mungkin mahu mencuba tip-tip mudah rawatan di rumah.

Pemulihan semula jadi Larutkan Kalsium

Adakah anda tahu bahawa kira-kira 90% daripada semua batu dalam buah pinggang anda adalah terdiri daripada kalsium? Saya memberitahu anda ini kerana kalsium adalah mineral yang sangat rapuh yang benar-benar boleh dibubarkan oleh pelbagai asid.

Ramai orang memandang hina ubat yang menggunakan asid untuk membubarkan sebatian kalsium. Sebab mengapa seperti ubat berfungsi adalah kerana hati, yang menapis sampah badan mengambil dalam, tidak menapis asid. Oleh itu, asid boleh membuat jalan mereka kepada buah pinggang untuk memulakan kerja mereka di membubarkan batu karang.

Walaupun ini mungkin kedengaran 'terlalu baik untuk menjadi kenyataan; ia sebenarnya berfungsi! Beribu-ribu pesakit batu karang 5 mm lebih besar akan cuba ubat-ubatan ini setiap minggu dan mencari kejayaan. Berikut adalah beberapa remedi anda harus cuba hari ini.

Tips untuk Bantuan dengan batu buah pinggang

1. Teruskan minum air! Saya pasti anda telah minum air yang banyak kerana doktor anda disyorkan itu minggu lalu tetapi terus berbuat demikian. Kajian telah mendapati bahawa air suling tanpa mineral mungkin pilihan terbaik anda kerana ia tidak akan menambah kepada komposisi batu-batu. Anda juga harus bertujuan untuk minum sekurang-kurangnya 100 auns setiap hari melalui sepanjang hari.

2. Vitamin C juga merupakan ubat yang baik yang tidak mendapat bercakap tentang. Vitamin C adalah sebenarnya sejenis asid yang dipanggil asid askorbik. Vitamin C terdapat dalam banyak sayur-sayuran dan buah-buahan. Menambah kira-kira 2000 mg setiap hari adalah mencukupi. Pilihan yang lebih baik adalah untuk makan sekurang-kurangnya 5 hidangan sayur-sayuran setiap hari dan 2 hidangan buah-buahan. Bukan sahaja buah-buahan dan sayur-sayuran mempunyai asid askorbik untuk membubarkan deposit kalsium, mereka juga mempunyai serat untuk mengepam batu-batu apabila mereka sebahagiannya dibubarkan.

3. Menambahkan asid fosforik kerap juga telah membantu beribu-ribu pesakit juga! Asid fosforik adalah asid menarik kerana ia digunakan dalam banyak minuman kita minum ditambah ia juga terdapat dalam bekalan pembersihan. Asid ini tidak berbahaya kepada tubuh badan manusia tetapi telah terbukti untuk membubarkan kalsium membina-up. Melarutkan kalsium membina-up sebabnya pembekal perkhidmatan pencucian banyak menambah asid ini kepada produk pembersihan mereka.

Kerana asid fosforik boleh didapati dalam minuman biasa kita minum setiap hari, ia membuatkan ubat yang sesuai. Satu-satunya kekurangan untuk menggunakan asid fosforik adalah bahawa anda perlu minum 2 liter minuman berasid ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar